Personální obsazení

Personální obsazení

Personální obsazení a program jsou jedny z nejdůležitějších záležitostí, kterou řeší každý zkušený event manažer. Program i účinkující musí zapadnout do prostředí konání akce a korelovat s image vaší značky. Pro hladký průběh vašeho eventu připravíme individuální personální obsazení, tak abychom splnili vaše představy a očekávání. Ať už budete preferovat kvalitní moderátory, influencery, taneční a hudební doprovod, nebo budou vaší prioritou doprovodné aktivity, soutěže a další vychytávky, postaráme se o jejich zajištění.

speaker

Speaker

Bezesporu nejdůležitější článek v personálním obsazení akce. Pečlivým výběrem speakera provázejícího celým eventem dosáhnete vytyčených cílů v informovanosti vašich hostů a dokonalé prezentace vašich produktů a služeb. Nejčastěji jsou na pozici speakerů využívání moderátoři rádií, herci, zpěváci a v neposlední řadě i populární osobnosti.

vystupující

Vystupující a umělci

Scénář eventu je vhodné doplnit doprovodným programem, určeným především k odlehčení a navození příjemné atmosféry. Ideální volbou je hudební produkce, magic show, sportovní a taneční vystoupení. Pomůžeme vám s výběrem ze široké nabídky vystupujících, tak aby tématicky korelovali s pořádanou akcí a zároveň odpovídali jejímu rozpočtu.

hostesky

Hostesky

Hostesky jsou tváří vaší značky. Proto při výběru hostesek vždy pečlivě dbáme na sladění vizáže a oblečení s prestiží prezentovaného produktu. Hostesky jsou součástí jednoho týmu řízeného superviserem.  Na eventu klienty vítají, kontrolují seznam pozvaných hostů, předávají hostům welcome drinky a pomáhají s orientací v prostoru. Samozřejmě mohou být i součástí prezentace produktu.

cattering

Catering

Nejvíce personálu se během akce pohybuje kolem cateringu. Nezáleží na tom, jak velkou akci pořádáte. Vždy je třeba myslet na kvalitní a profesionální personál, který zajistí hladký průběh příprav, servírování jídel, přípravu a servírování nápojů. O stoly plné použitého nádobí se postarají specialisté na debarasing. Do personálu cateringu spadá personál pomocných prací a úklidu.

security

Security a další

V případě, že pořádáte VIP akci pro zvané hosty doporučujeme mít zajištěnou bezpečností službu, která pokryje bezpečnost hostů a postará se i o ochranu produktů. Do jejího portfolia spadá kontrola pozvaných hostů, střežení parkovišť, a v případě vícedenních akcí, i noční ostraha objektu a vybavení eventu. Mezi další personál řadíme obsluhu parkoviště, řidiče, šatnáře, osvětlovače, zvukaře a další.